Jeżeli nie zależy nam na tym, aby nasz towar był reklamowany na obszarze całego kraju poprzez źródła masowego przekazu, należałoby skorzystać z tańszych sposobów ogłaszania towaru oraz produktu, dzięki czemu będziemy posiadać także pewność, że to skutkuje oraz działa na ewentualnych kontrahentów.
Duża grupa drobnych przedsiębiorców z stworzonego przez nas kraju ogranicza reklamowanie własnego produktu tylko do lokalnego środowiska, gdzie jest się legendarnym oraz rozpoznawanym, jednakże w skali krajowej nie ma się jakiegokolwiek pożytku. Tacy przedsiębiorcy stosują do reklamowania się w głównej mierze neony led. Takie oświetlenia marketingowe są kapitalnym i tanim sposobem na reklamowanie się, dzięki czemu wolno posiadać pewność, że dana reklama zamieszczona na takim neonie szybko dotrze do ewentualnego konsumenta, który będzie mógł się zapoznać z tym co reklamujemy i jaki rodzaj przedsiębiorstwa prowadzimy.
Dla tych biznesmenów taka reklama jest w zupełności wystarczająca, to naturalnie dzięki czemu tak wiele osób w naszym kraju z niej korzysta. Reklamowanie własnego towaru w środkach masowego przekazu nie jest tanie, jednak jeżeli chcemy się liczyć na rynku i skutecznie rywalizować z innymi artykułami z tej samej branży, musimy zrobić odpowiednią kampanię reklamową, która może być różna, a ta różnica w głównej mierze wynikać będzie z tego ile chcemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając duży zapas gotówki na reklamę możemy skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy też Internet, aktualnie cieszących się najogromniejszym powodzeniem wśród biznesmenów mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.
Zauważyć jednak wypada, że niewielu biznesmenów w stworzonym przez nas kraju stać właśnie na ten sposób reklamowania, przez co większość z nich musi po prostu z tego rezygnować oraz wypatrywać innych sposobów propagowania swoich towarów. Wyśmienitym sposobem są neony reklamowe, cieszące się aktualnie niezwykle gigantycznym zainteresowaniem szczególnie wśród mniejszych biznesmenów, których nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.